Wednesday, September 15, 2010

ပထမဆံုးအခ်စ္ကိုစားသံုးျခင္း

က်ေနာ္လည္း ေရးခ်င္ေနတာ ၾကာပီဗ်ာ ဒါေပမယ့္ ဘယ္နားေရး ရမွန္း မသိတာ နဲ႕ ပဲ မေရးျဖစ္တာ ဆုိပါေတာ့ ခု ေတာ့ ပ်င္းေနတာ နဲ႕ ေ၇းလိုက္ပီဗ်ာ.....လြန္ခဲ့ တယ့္ 1999 ခုႏွစ္ေလာက္က ေပါ့....က်ေနာ္ က ကိုးတန္း ေက်ာင္းသား
ပဲ ရွိပါေသးတယ္.......အဲဒီအခ်ိန္ မွာ က်ေနာ့္ မွာအခင္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရွိတယ္........ေအာင္ေအာင္လို႕ သာ မွတ္ထားေပး ပါဗ်ာ (`ဟီး ျပန္သိသြား ရင္ ျပန္ေၾကာ္ျငာလိမ့္မယ္ ဗ်) သူ႕ မွာ အမ တစ္ေယာက္ရွိတယ္
(မမ ) လို႕ ပဲ သိထား ေပး ပါ ေနာ္......ရြာသူရြာသားအေပါင္း တုိ႕ .......အဟီး ........မမ က ေတာ္ေတာ္ ေတာင့္ ေတာင့္ ေျဖာင့္ ေျဖာင့္ ရွိတယ္ ဗ်...... ဒါေပမယ့္ ေသခ်ာ တာ တစ္ခု က ေတာ့ မမ က အပ်ိဳ မစစ္ ေတာ့ဘူး ဗ်သူက
ေယာက်ာၤးေနာက္လိုက္ေျပး ဘူး ပါတယ္....... အိမ္ က သိသြား လို႕ ျပန္ခြဲ ထား တာ ပါ ........မမ နဲ႕ ေအာင္ေအာင္ နဲ႕ က အသက္ေတာ္ေတာ္ကြာပါတယ္ ေအာင္ေအာင္ က က်ေနာ္ နဲ႕ ရြယ္တူ ေပါ့ မမ က ေတာ့ အဲတုန္း က အသက္
ႏွစ္ဆယ့္ႏွစ္ ရွိေနပါပီ ကဲ ဇာတ္လမ္း ကို စလိုက္ ရေအာင္ဗ်ာ ဒါ မွ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း သိမွာ ကိုး ဗ် .........

က်ေနာ္ က မမ အိမ္မွာ စားအိမ္ ေသာက္အိမ္ ဗ်...... တစ္ခါတစ္ေလ မ်ား မမ အိပ္ခန္း ထဲ ၀င္ပီး အိပ္ ခ်င္အိပ္ ေနတက္တာ ပါ .....က်ေနာ့္ အိမ္ နဲ႕ က လည္း ဟိုဘက္လမ္း ဒီဘက္လမ္း ဆိုေတာ့ နီး တယ္ ေပါ့ ဗ်ာ .......
အဲဒါနဲ႕ တေန႕ မွာ အိမ္ က ေန ပ်င္း လို႕ ဆို ပီး ထြက္ လာ လိုက္ တာ မမ တုိ႕ အိမ္ ေရာက္ေတာ့ ေအာင္ေအာင္ က ဦး နဲ႕ အန္တီ နဲ႕ အျပင္ သြား တာ လိုက္သြား တယ္ ဆို တာ နဲ႕ က်ေနာ္ လည္း ေအာင္ေအာင့္ အခန္း ထဲ ၀င္ပီး
ဟိုလွန္ ဒီလွန္ လုပ္ေနတာ ေပါ့ ဗ်ာ ............. ခဏ ေနေတာ့ မမ က ေရခ်ိဳး ဖို႕ ထြက္လာ ေရာ ..........မမ အခန္း နဲ႕ ေအာင္ေအာင့္ အခန္း က ကပ္ ရပ္ ဗ်........... ေအာင္ေအာင့္ အခန္း ေရွ႕ က ျဖတ္ သြား တာ ေပါ့
အဲဒါ နဲ႕ က်ေနာ္ လည္း လွမ္း ၾကည့္ေနတာ ေပါ့ ဗ်ာ ခဏ ေလး ငါး မိနစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ .........မမ က လွမ္း ေခၚ တယ္ ......ေတဇ ေရ လာဦး တယ့္ .....အဲဒါနဲ႕ က်ေနာ္ လည္း သြား ေရာ ဆုိ ပါေတာ့ ဗ်ာ မမ က ေ၇ခ်ိဳးခန္း
ထဲ က ေန ေခါင္း တစ္၀က္ထုတ္ ပီး အခန္း ထဲ က ဘီး သြား ယူေပး ဦး တယ့္ က်ေနာ့္ အထင္ေတာ့ မမ အကုန္ ခၽြတ္ပီး ဂ်ပန္ ေရခ်ိဳးနည္း ခ်ိဳး ေနတယ္ ထင္ပါေလ ေရာ က်ေနာ္လည္း ဟုတ္ကဲ့ ဆုိ ပီး စပ္ျဖီး ျဖီး နဲ႕ သြားယူေပး တာ ေပါ့ ဗ်ာ ....... ယူ ျပီး ျပန္လာ ေတာ့ (တစ္ကယ္ ၾကီး အမွန္ေျပာတာပါ ) မမ ကို စခ်င္စိတ္ နဲ႕ တံခါး ကို ဆတ္ ခနဲ ဖြင့္လိုက္ပီး မမ ေရာ့ ဘီး လို႕ ေပး လိုက္တာ ဗ်ာ .... ဟား. ......... အဲအခ်ိန္မွာဗ်ာ ျမင္လိုက္ ရတာ ခု ထိ ကိုျပန္ျမင္ေယာင္ေနတုန္း ပဲ မမ ရဲ႕ ကိုယ္လံဳး က အရမ္း ကို ၾကည့္လို႕ ေကာင္းတယ္ ဗ်ာ ႏို႕ ေတြ က လည္း လံုး ေနတာ ပဲ အဲအခ်ိန္မွာ မွန္တာ ေျပာရရင္ က်ေနာ္ သြား ေတာင္ မတုိက္တက္ေသးဘူး ဗ်...... မမ ကို ျမင္လိုက္တယ့္ အခ်ိန္ မွာ ဘာျဖစ္မွန္း ကို မသိဘူး လူ က ေၾကာင္ပီး ရပ္ ၾကည့္ေနမိတယ္ ........ မမ က လည္း ဟဲ့ ေကာင္ေလး ဆို ပီး ဘီး ကို ယူ လိုက္တယ္ က်ေနာ့္ ကို ဖယ္ ဆို ပီး တံခါး ကို တန္း ပိတ္တာပါပဲ ဗ်ာ .....က်ေနာ္လည္း အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႕ ျပန္ပီး အခန္း ထဲ မွာ လွဲ ေနတာ ေပါ့ မမ ပံု ေလး ကို ျမင္ေယာင္ ရင္း ပစၥည္း က လည္း ေတာင္ လာ တယ္ ဗ်ာ ......ဘာျဖစ္တာ လဲ ေပါ့ ......... မာေတာင္ေနတာ ပဲ ဆုိ ပီး ကိုင္ ၾကည့္ေနတာ ေတာ္ေတာ္ ၾကာတယ္ ဗ်ာ ........ ေနာက္ေတာ့ .ထား လိုက္ပါေတာ့ ဆုိ ပီ း စာ ဖတ္ေနပါေလ ေရာ တစ္ေအာင့္ ေလာက္ေနေတာ့ မမ က ၀င္လာ တယ္ ဗ်ာ ထမီရင္လွ်ား နဲ႕ .....ေမာင္ေလး နင္ ဘာလုပ္ေနတာ လဲ တယ့္ ပီးေတာ့ လည္း မေျပာမဆို နဲ႕ တံ ခါး ကို ဇြတ္ ဖြင့္ ရသလား တယ့္ ..က်ေနာ္ က လည္း မမ က လည္း လို႕ က်ေနာ္ က စ မလို႕ ပါ လို႕ ေျပာလိုက္ တယ္ ေအး ပါ ဘာေတြ ျမင္လိုက္လဲ တယ့္ အကုန္ျမင္လိုက္တယ္ လို႕ ေျပာလိုက္တယ္ မမ ကရယ္တာေပါ့ ဗ်ာ ......... ခဏ ေနေတာ့ ေမာင္ေလး ရည္းစာ းရွိလား တယ့္ ...... မရွိဘူး မမ ဆို ေတာ့ ဟယ္ ညံ့လိုက္တာ ကိုးတန္း ေတာင္ ေရာက္ေနပီ ရည္းစား ထား ပါလား တယ့္ ....... က်ေနာ္ က ရည္းစား က ဘာလုပ ္ရမွာ လဲ လို႕ .......... က်ေနာ္က ...မထား ခ်င္ဘူး ေျပာေတာ့ ....ထား ၾကည့္တယ့္ အရမ္း ေကာင္းတယ္ တယ့္ ..က်ေတာ္လညး္ စိတ္၀င္စာ းပီး ဘယ္လို ေကာင္းတာ လဲ ဆို ေတာ့ ........မမ က လာခဲ့ တယ့္ ဘယ္သူ႕ မွ မေျပာရင္ သူ ျပ မယ္တယ့္ .......အဲဒါနဲ႕ က်ေနာ္လည္း လိုက္သြား တာ ေပါ့ ......... မမ က က်ေနာ့္ ကို အေခြ တစ္ေခြထိုး ျပတယ္ အဲကား ကို ၾကည့္ထား တယ့္ မမ အက်ီၤၤၤၤၤသြား၀တ္လိုက္ဦး မယ္ တယ့္ က်ေနာ္ လည္း ၾကည့္ေနတာေပါ့ ဗ်ာ ........ ဇာတ္ကား က လည္း ......အေမရိကန္ 0 ကား ဗ်ာ ......အရမ္း ကို ၾကမ္း တာ က်ေနာ္ လည္း ပထမေတာ့ မ်က္ႏွာ ပူ တာ ေပါ့ ေနာက္ ေတာ့ လည္း အို း ဘယ္သူ မွ မရွိပါဘူး ဆို ပီး ေအး ေဆး ထုိင ္ၾကည့္ေနတာ .......ညီေလး ကို ေထာင္ေနတာ ပဲ ........စကား မစပ္ က်ေနာ့္ ညီေလး က အခ်ိန္ မွာ ငါးလက္မေလာက္ ရွိမယ္ဗ်............ ေတာ္ေတာ္ ကို ေထာင ္ေနတာ တစစ္ စစ္ နဲ႕ ဗ်ာ ဘယ္လို မွန္း လည္း မသိဘူး ....
ခဏေနေတာ့ မမ ျပန္ေရာက္လာ ပီး က်ေနာ့္ ေဘး နား မွာ ထုိင္တယ္ ......က်ေနာ္ တုိ႕ ၾကမ္းျပင္မွာ ထုိင္ ပီး ၾကည့္တာဆုိ ေတာ့ မမ က က်ေနာ့္ ေပါင္ ေပၚ လက္တင္ထား တာ ေပါ့ ဗ်ာ .....ပီး ေတာ့ က်ေနာ္ က လည္း ေဘာင္းဘီ တုိ နဲ႕ အတြင္းခံ က လည္း မ၀တ္ထား ဘူး ဗ်ာ အဲက်ေတာ့ ဘာေျပာေကာင္းမလဲ ျမင္ေယာင္ ၾကည့္ဗ်ာ ဟီး ဟီး .........မမ က ေတြ ႕ လား တယ့္ ......ဟုတ္မမ ေတြ႕ တယ္ လို႕ က်ေနာ္ ဆက္ မၾကည့္ခ်င္ေတာ့ဘူး လို႕ ဆုိ ေတာ့ ဘာျဖစ္လို႕ လဲ တယ့္ ...... က်ေနာ္ မေနတက္ေတာ့ဘူး လို႕ ေျပာေတာ့ ဘာကို မေနတက္တာ လဲ တယ့္ က်ေနာ္ က မမ လည္း ၾကည့္ဦးေလ လို႕ ဒီမွာ ျဖစ္ေနတာ ဘာျဖစ္မွန္း လည္း မသိဘူး လို႕ ေျပာေတာ့ ျပ စမ္း တယ့္
အင္း မမလုပ္ေပး မယ္ တယ့္ ......ပီးေတာ့ က်ေနာ့္ ကို သြား တိုက္နည္း သင္ေပး ေတာ့ တာ ပဲ ခဏ ေလး လုပ္ေပး လိုက္တာ က်ေနာ့္ မွာ ညီေလး က မ်က္ရည္ေတြ ကို ရႊဲ လို႕ ....... မမက ေကာင္းလား တယ့္ ....အရမ္း ေကာင္းတယ္လို႕ ေျပာလိုက္ေတာ့ မမ က အဲဒါဂြင္းတိုက္တယ္ ေခၚ တယ္ တယ့္ မလုပ္ဘူးဘူး လား တယ့္ က်ေနာ္ က မလုပ္ဘူး ဘူး လို႕ ....ဒါ ပထမဆံုး ပဲ ဆုိ ေတာ့ ....လာ ဆုိ ပီး က်ေနာ့္ ကို သူ႕ အခန္း ထဲ ေခၚ သြား ပါေလေရာပီး ေတာ့ .......... က်ေနာ့္ ကို တစ္ကိုယ္ လံုး ခၽြတ္ခိုင္း တယ္ .......ေနာက္ပီး ကုတင္ေပၚ မွာ အိပ္ ခိုင္း ေရာ က်ေနာ္ က အိပ္တာေပါ့ အဲဒါ မမ က က်ေနာ့္ ကို လာပီး ပြတ္ေပး ေနတာ ေပါ့ ဗ်ာ စကား ေတြ လည္း ေျပာျပတာ ေပါ့ .........အဲဒီ မွာ ညီေလး က ျပန္ပီး မာ လာ တယ္ ဗ်ာ ......မမ က သူ႕ ႏုိ႕ ကို ေပး ကုိင္ တယ္ က်ေနာ္ လည္း ကိုင္ ၾကည့္တာ အိေနတာ ပဲ ဗ်ာ ဘယ္လို ေျပာရမွန္း မသိတယ့္ အရသာ ေပါ့ ......က်ေနာ္လည္း ဟိုကိုင္ ဒီကိုင္ နဲ႕ ...ေပါ့ မမ က သင္ေပး တယ္ ေခါင္းေလး ကို ပြတ္ေပး တယ့္ ............သူခိုင္း တယ့္ အတုိငး္ လုပ္ေပး ေတာ့ သူ က အသံေလး ထြက္လာ တယ္ ဗ်ာ အဲဒါနဲ႕ က်ေနာ္ လည္း ပြတ္တာ ေပါ့ ........မမ က ႏို႕ ကို လည္း စို႕ ခိုင္းတယ္ ......ေသခ်ာ ကို သင္ေပး တာ ေပါ့ .......ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ ဗ်ာ က်ေနာ့္ ရဲ႕ လက္ဦး ဆရာျမည္ထုိက္စြာ ေပါ့ အကုန္ သင္ေပး တယ္ ....... အဲေန႕ က မမနဲ႕ က်ေနာ္ လင္မယားလို ကိုေနျဖစ္လိုက္ပါတယ္
မမ က က်ေနာ့္ ကို တက္ပီး လုပ္ခိုင္း တယ့္ အခ်ိန္ က ေတာ့ ဒူး ကို တုန္ တယ့္ အခ်ိန္ပါပဲ ဗ်ာ ......ညီေလး က လည္း အဲလို ကို စ ေတြ႕ ဘူး လို႕ လား မသိဘူး ....... ျပန္ျပန္ အိပ္ သြား တယ္ အဲ ဒါကို မမ က ျပန္ လုပ္ေပး လိုက္ တာ နဲ႕ ႏိုး လာ ေရာ အဟီး ......... သူ ခိုင္း တယ့္ အတုိင္း က်ေနာ္ လည္း ၀င္ပီး လုပ္ ေပး တယ့္ အခ်ိန္မွာ ဘယ္ေလာက ္မွေတာင္ မၾကာပါဘူး ဗ်ာ .........အရမ္း ကို အိစက္ညက္ေညာတယ့္ အရသာ တစ္ခု ကို ခံ စာ းရပီး ေတာ့ ......က်ေနာ့္ ရဲ႕ ညီေလး က ေနာက္ တစ္ခါ ထပ္ပီး မ်က္ရည္ေတြထြက္လာ ေတာ့ တာ ပဲ မမ က ေတာ့ ေကာငး္လား တယ့္ ေကာင္းတယ္ ဆုိ ေတာ့ ေအာင္ေအာင္ မသိေစ နဲ႕ တယ့္ .....ေနာက္ က်ရင္ မမ ေျပာတယ့္ အခ်ိန္ က်ရင္ လုပ္ဦး မလား တယ့္ က်ေနာ္ က လည္း မျငင္း ပါဘူး လုပ္မယ္ေပါ့ .....အဲဒါနဲ႕ မမ နဲ႕ က်ေနာ္ ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာကို ေနျဖစ္ လိုက္ပါတယ္ ခု ေတာ့ မမ လည္း အိမ္ေထာင္က်သြား တာ ၾကာပါပီ......သားေလး ေတာင္ေမြး ေနပီ.......က်ေနာ္ နဲ႕ တူလား လို႕ သြား ၾကည့္ေသး တယ္ ဟီး .......မတူပါဘူ းဗ်ာ......ေနာက္တာပါ ........ မမက ေဆး ထိုး ထား တယ္ ဗ် သူ သင္ေပးလို႕ လည္းက်ေနာ္ ေတာ္ေတာ္ကို ထူးခၽြန္သြား တယ္ ေျပာရမယ္................ခု ေတာ့ မမ အိမ္ ကို သြား လည္တိုင္း မမ သား ေလး ကို ထိန္း ေပး ရင္း နဲ႕ က်ေနာ္ က ေမာင္တစ္ေယာက္ရဲ႕ တာ၀န္ ကို ေက်ျပြန္ေအာင္ ထမး္ရြက္ေနပါတယ္ ဗ်ာ .......
ေကာင္းရဲ႕ လား မသိဘူး ေနာ္.....က်ေနာ္ လည္း ေ၇းတက္သလို ေရးလိုက္တာ ၀တၱဳလည္း ေရးမလို႕ ပါ ကိုယ္ေတြ႕ နဲ႕ ...စိတ္ကူးနဲ႕ ေပါ့ ......မေကာငး္ရင္ လည္း ေ၀ဖန္ေပး ေနာ္....ျပင္သင့္သာ ျပင္ရေအာင္ပါ

ေက်းဇူး တင္ပါတယ္ဗ်ာ အားလံုး ကို

--------------

က်ေနာ္ မမ နဲ႕ ျဖစ္ပီး တယ့္ ေနာက္ပိုင္း မွာ .....ေတာ္ေတာ္ေလး ကို ဆာေလာင္မြတ္သိပ္ တက္ေနပီေပါ့ ဗ်ာ.....
အဲဒါနဲ႕ ဆယ္တန္း လည္း ျပီး ေ၇ာ ေကာင္မေလး ထား မဟဲ့ဆို ပီး ....... ရွာပါေလ ေရာ........တကယ္လိုခ်င္လို႕ ရွာတယ့္ အခ်ိန္က်ေတာ့
မေတြ႕ဘူး ဗ်.......ေတာ္ေတာ္ကို ရွာရခက္ေနတယ္........အဲဒါနဲ႕ မထူး ပါဘူး ေလ ဆို ပီး ေျပာမနာဆို မနာသူငယ္ခ်င္း ထဲ က စဥ္းစား ရတာ ေပါ့
ကို လို ခ်င္တာ က အခ်စ္မဟုတ္ဘူး ေလ..................ဟဲ ဟဲ ........... သိတယ္ မဟုတ္လာ း.................. အဲဒါနဲ႕ ဗ်ာ က်ေနာ့္ ကို အရမ္း ကို အလိုလိုက္တယ့္ သူငယ္ခ်င္းေလး တစ္ေယာက္ကို သြား ျမင္ပါေလ ေရာ သူ ေလး က ( ပ ပ ) လို႕ ပဲ ထား လိုက္ပါေတာ့ ဗ်ာ .......... က်ေနာ္လည္း ပပ ကို ပထမဆံုး ရည္းစား အေနနဲ႕ ေရြး ခ်ယ္ လိုက္ပါတယ္.......... တုိတုိ ေျပာရရင္ေတာ့ သူ နဲ႕ က်ေနာ္ နဲ႕ မၾကာခင္ မွာ ခ်စ္သူ
ျဖစ္သြား ပါတယ္ ဗ်ာ ...... သူ က ရုပ္ရည္ က ေတာ့ သိပ္ အေခ်ာ စား ၾကီး မဟုတ္ဘူး ဗ် ဒါေပမယ့္ ထူးရွယ္ တစ္ခု သူ မ်ား နဲ႕ မတူ ေအာင္ ရွိတာ က သူ ႕ ရဲ႕ ေနာက္ပိုင္း အလွေပါ့ ဗ်ာ ......... ရွင္းရွင္း ေျပာျပ ရရင္ေတာ့ သူ႕ တင္ ေတြ က .......ေတာ္ေတာ္ ကို လွတာ ခင္ဗ်ာ ..ကိုယ္လံုးကုိယ္ ေပါက္ ကို က လွတာ ေပါ့ .......... ခါးေလး ေသး ပီး တင္ ေနရာမွာ ကား သြား ခ်က္မ်ား ၾကည့္ေနရင္း နဲ႕ ကို ........ဟာကြာဟာကြာ ျဖစ္ေနရတယ္
တင္တင္ေအာင္ ဆုိပါေတာ့ ဟီး ................အဲဒါနဲ႕ သူ နဲ႕ က်ေနာ္ ခ်စ္သူ ျဖစ္သြား ၾကေတာ့ သူ က အျမဲ ကို ခ်ိန္း တယ္ ခင္ဗ်......က်ေနာ္ က လည္း အၾကံ နဲ႕ သူ ဆို ေတာ့ ခ်ိန္း တိုင္း လည္း မျငင္း ရွာပါဘူး အား နာ ရသကိုး ဗ် ဟီး ..........က်ေနာ္ တုိ႕ ျမိဳ႕ က သိပ္ လည္း မၾကီး ေတာ့ သြား စရာ က လည္း သိပ္ မရွိဘူး ေပါ့ ဗ်ာ ခဏ ခဏ ခ်ိန္း ေတာ့ ေနရာ ေတြ လည္း ထပ္ ေနပီ မသြား ရေသး တာ ဆို လို႕ တည္းခိုခန္း ပဲ ရွိေတာ့ တယ္ ဟီး ဟီး သိပ္ လည္း မၾကိဳက္ ရွာေတာ့ ........... တေန႕ သူ႕ ကိ ုေတြ႕ ေတာ့ ေျပာရတာ ေပါ့ ဒီတစ္ခါေတာ့ ဘယ္မွ သြား စရာမရွိဘူး လို႕ သြား ခ်င္တယ္ ဆို ရင္ေတာ့ ........ ဟိုတယ္ ပဲ ရွိေတာ့ တယ္ လို႕ ေျပာလိုက္ေတာ့ သူ က ကို ေနာ္ တယ့္ အၾကံ ကို က မေကာငး္တာ က အရင္ တယ့္
ေအာ္ မဟုတ္ပါဘူး .......ခ်စ္ ရယ္ဘာညာေပါ့ ......... အဲ ဒါနဲ႕ ေရာက္သြား တာ ေပါ့ ဗ်ာ ကုိယ့္ျမိဳ႕နား က ျမိဳ႕ေသး ေလး တစ္ခု က ဟိုတယ္အေသးစား ေလး ကို သြား တာ ေပါ့ ............ကိုယ့္ ျမိဳ႕ မွာ ဆို ခြင္ေတြ ပိတ္ကုန္ မယ္ေလ သိတယ္ မဟုတ္လား .....ဟဲ ဟဲ
ဟိုတယ္ ေရာက္ေတာ့ သူနဲ႕ ထမင္း အတူ မွာ စား ပီး ေတာ့ က်ေနာ္ က အရက္ နဲ နဲ ေသာက္မယ္ လို႕ ေျပာေတာ့ သူ က မေသာက္နဲ႕ တယ့္ အတင္း ေျပာေတာ့ သူ လည္း ေသာက္မယ္ တယ့္ ကဲ က်ေနာ္ ဘယ္လို လုပ္ ရမလဲ .......... သူ ေသာက္ခ်င္တယ့္ ဆႏၵ ကို မ်က္ကြယ္ မျပဳ ရက္တာ နဲ႕ ပဲ .... သူ ႕ ကို တစ္ပတ္ေလာက္တုိက္ လိုက္ တာေပါ့ ဗ်ာ ..... ဟဲ ဟဲ မွန္တယ္ မဟုတ္လား ................သူ က ေသာက္ပီး ေတာ့ မွ ဘယ္တုန္း က လုပ္ခ်င္ေနမွန္း ကို မသိတာ ဗ်ာ .....က်ေနာ့္ ကို မ်ား မွန္းမွန္း ပီး ေတာ့ ....... ညီမေလး ကို ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ေပး ေနဘူး လား မသိ......အတင္း ကို နမ္း ေတာ့ တာပဲ .........အဲ အခ်ိန္ မေရာက္ခင္ ထိ သူနဲ႕ က်ေနာ္ နဲ႕ က ........... သူ ႕ ဟာ ေလး ကိုယ္ပြတ္ ကိုယ့္ဟာေလး သူ သြား တုိက္ေပး အဲလို ထိေနျဖစ္ထား တာ ေပါ့ ဗ်ာ ......ကဲ ဆက္လိုက္ဦး မယ္ ေနာ္...........
သူ က စ ပီး နမ္း တာ ဗ်ာ အကု န္ ပဲ က်ေနာ္ လည္း စဥ္းစား တာ ေပါ့ ......နမ္းခံ ရင္း နဲ႕ ငါ ေအးေဆး ေလး လုပ္မယ္ဆို ပီး အရြေလး ေပါ့ ဗ်ာ ဖီးလ္ လည္း ယူမယ္ေပါ့ .........သေဘာေပါက္တယ္ မဟုတ္လား က်ေနာ္ ေျပာတာ .....ဟဲ ဟဲ ...အဲဒါနဲ႕ သူ ႕ ကို နမ္း ရင္း နဲ႕ အက်ီၤၤၤၤၤေလး ကို ခၽြတ္ခိုင္း လိုက္တယ္ ဗ်ာ ....... ခ်စ္လို႕ အတူတူ မေနခင္ ေရခ်ိဳး တာ ႏွစ္ေယာက္လံုး အတြက္ က်န္းမာေရး ပါ ေကာင္းေစတယ္လို႕ ေျပာေတာ့ သူ က အဲဒါ ဆို ခ်ိဳး မယ္ေလ တယ့္ .. (ဟီး ဆိုင္လား မဆိုင္ လား ေတာ့ မသိဘူး ) က်ေနာ္ က ေရ ခ်ိဳး ေပး ရတာ ကို ဖီးလ္လာတယ္ ဗ် ဒါ က
ေၾကာ္ျငာ ပါ ....ဟဲ ဟဲ ...... သူ နဲ႕ က်ေနာ္ ေရ ၀င္ခ်ိဳး ေတာ့ က်ေနာ္ က သူ႕ ကို ဆပ္ ျပာ တိုက္ေပး တာ ေပါ့ ဗ်ာ .... သူ မွာ လံုး ၀ ကို မေနႏိင္ေအာင္ျဖစ္ေနတာ .... အရက္တန္ခိုး နဲ႕ တူ ပါ တယ္ ဗ်ာ ...........ႏွစ္ေယာက္လံုး က လည္း ငယ္ၾကေတာ့ ဘာမွ ကို ေျပာစရာမလို ေအာင္ကို ျဖစ္ေနၾကတာ မ်ား ........က်ေနာ့္ ညီေလး ဆို လည္း မတ္ ခနဲ ေနတာ ........ သူ က လည္း ေဆာ့ ေနတာ ေပါ့ ညီေလး နဲ႕ .......က်ေနာ္လည္း မေနႏိုင္တာ နဲ႕ သူ ႕ ကို ျပန္ေခၚ ပီး ကုတင္ ေပၚ လည္း ေရာက္ေရာ သူ႕ ရဲ႕ ေရႊရင္ႏွစ္မႊာ ကို အရင္ နမ္း ေတာ့ တာ ပါပဲ ....စို႕ လို႕ လည္း ေကာငး္ သူ က လည္း အသံ ထြက္ေတာ့ ဖီး လ္ ကို ေျမာက္ ေနတာ ပဲ .......သူ ႕ ႏို႕ ေလး ေတြ က သိပ္ ေတာ့ မၾကီး ဘူး ဗ် ဒါေပမယ့္ အပ်ိဳ ႏို႕ ေလး ဆုိ ေတာ့ တင္း ေနပီး က်ေနာ့္ ေၾကာင့္ လက္ေယာင္ က လည္း လိုက္ထား ေတာ့ တင္း ပီး ကိုင္ လို႕ တအားေကာင္းတာဗ်.......က်ေနာ္ လည္း စို႕ ေကာင္းေကာငး္ နဲ႕ စို႕ ေနတာ သူ က လည္း ခံ ေကာင္းေကာငး္နဲ႕ ခံ ေနတယ္ ထင္ပါရဲ႕ ဗ်ာ ....
အဲ ဒါ နဲ႕ လက္ ေလး နဲ႕ သူ ႕ ညီမေလး ကို ကလိေပး ေတာ့ အရည္ ေတြ ေတာ္ေတာ္ ကို ထြက္ေနပီ ဗ် က်ေနာ္ လည္း စလို႕ ေကာင္း ပီ ဆုိပီး
ညီေလး နဲ႕ ညီမေလး ကို ေတ႕ ေပး လိုက္ပါေလ ေရာ သူ က ေတာ့ ေအာက္ ကေန တစ္လူးလူး တစ္လြန္႕ လြန္႕ ေပါ့ ဗ်ာ လိုခ်င္ေနတာ ေျပာပါတယ္ ...........စစ ထည့္တယ့္ အခ်ိန္မွာ မ၀င္ဘူး ဗ် က်ေနာ္ က လည္း သိပ္မကၽြမ္း က်င္ေသး တယ့္ အခါ ဆို ေတာ့ နဲနဲ ေတာ့ အခက္ခဲ ျဖစ္ေနတာ ေပါ့ ....... သံုးေလး ခါ ေလာက္ ၾကိဳးစား ပီး ေတာ့ မွ ညီေလး က ေခါင္း ညိမ့္ ပီး ၀င္သြား ေတာ့ တယ္ ဟဲ ဟဲ ..... အသာေလး ေပါ့ ဗ်ာ
ခပ္က်ပ္က်ပ္ ျဖစ္ေနတယ့္ တြင္းေလး က .....ေတာ္ေတာ္ ကို ေကာင္းတာ ဗ်ာ .......သူ က လည္း အသံေလး ထြက္ က်ေနာ္ က လည္း ဖီးလ္ေလး တက္ ဆို ေတာ့ ...... သံျပိဳင္ ကို ဆြဲ ေနတာ ဟီး အသံေတြ ေျပာပါတယ္ ကုတင္ က လည္း ၀င္ပီး ေအာ္ေသး တယ္ ဟီ းဟီး
သူ နဲ႕ က်ေနာ္ လည္း မၾကာပါဘူး တစ္မ်ိဳးေတာင္ မေျပာင္း လိုက္ ရဘူး ညီေလး က ငို ပါ ေလ ေရာ သူ က ေတာ့ အင္းအင္း အဲ အဲ ေပါ့
အဲ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္က ပီး သြား ေတာ့ ေရ သြား ေဆး တယ္ ဗ်ာ ျပန္လာ ေတာ့ သူ က ေစာင္ေလး ျခံဳ ပီး က်ေနာ့္ ကို လိုက္ၾကည့္ေနတယ္ ခု မွ ရွက္တယ္ ထင္ပါရဲ႕ .........က်ေနာ္ လည္း သူ မရွက္ေအာင္စကား ေတြေလွ်ာက္ေျပာတာေပါ့ ...........အဲဒါ နဲ႕ သူ ႕ ကို ေျပာေနရင္း လက္က ဟုိကိုင္ ဒီကိုင္ ဆို ေတာ့ ညီေလး က ျပန္ ပီး မတ္လာ ပါေလ ေ၇ာ ...... အဲဒါနဲ႕ သူ႕ ကို ေပး ကိုင္ တာ ေပါ့ ......သူ က ညီေလး ကို ေသခ်ာ ကိုင္ေပး ပါ တယ္ ယုယုယယေလး ေပါ့ ......ပီးေတာ့ က်ေနာ့္ ကို သူ ႕ ကို ဘယ္ေတာ့ မွ မခြဲ ရဘူး ေနာ္ တယ့္ ေသခ်ာ ေမး တယ္ က်ေနာ္ လည္း ေသခ်ာ ေျဖ ပါ တယ္ အင္းပါ လို႕ ..........ဒီေလာက္ အလို လိုက္တယ့္ သူေလး ကို ဘယ္လို ခြဲ ရက္မွာလဲ ေပါ့ ေျခြတာ ေျခြ တာ .......သူ က က်ေနာ့္ ကို ေတာ္ေတာ္ခ်စ္ တာ ဗ်ာ ......... အဲ ဒါနဲ႕ က်ေနာ္ က ေနာက္တစ္ခါ ေလာက္လို႕ ထပ္ ေတာင္း တာ ေပါ့ သူ က လည္း လိုက္ေလ်ာ ပါ တယ္ ......အဲလို နဲ႕ ပဲ က်ေနာ္ တို႕ ဟိုတယ္ က ျပန္ထြက္လာ ေတာ့ ညေန ေလး နာရိီေလာက္ထိုးေနပီေပါ့ ဗ်ာ..........သူေတာ့ မသိဘူး က်ေနာ္ က ေတာ့ ညီေလး ႏွစ္ခါေတာင္ ငိုခိုင္း လိုက္ေတာ့ နဲ နဲ ေတာင္ ေအာင့္ ေနတယ္ ဗ်ာ ...... သူ လည္း ကြ ေနပံု ပဲ စစခ်င္း မွာ ဆုိ ေတာ့ သူ လည္း ခံစား ရမွာ ပါ .......အဲတုန္း က ေတာ့ မသိဘူး ေပါ့ ဗ်ာ ......... ခု မွ ျပန္ျမင္ ေယာင္မိတာ ဆိုင္ကယ္ ေပၚ တက္တာ မ်ား ေျဖးေျဖး ေလး တက္ တာ ဟီး ဟီး ............အဲသလို နဲ႕ ပဲ သူ နဲ႕ က်ေနာ္ ဟာ သြား စရာေတြထပ္ ရင္ ေနာက္ မသြား ေတာ့ ပဲ ေနတက္ေပမယ့္ ဟိုတယ္ ကို ေတာ့ ေျခလွမ္း ညီညီ နဲ႕ ကို အတူ ခဏခဏ သြား ျဖစ္ေနၾကပါတယ္ ........... ေပ်ာ္စရာအခ်ိန္ေတြ ေပါ့ ဗ်ာ ........ အဲလို နဲ႕ တေန႕ က်ေတာ့ က်ေနာ္ နဲ႕ သူ ႕ ရဲ႕ ဘ၀ ထဲ ကို ........... ထပ္၀င္လာ မယ့္ ေနာက္ တစ္ေယာက္ ကို ေတြ႕ မိေတာ့ တာ ပါပဲ ဗ်ာ အဲအေၾကာင္းကို ေတာ့ က်ေနာ ္ေနာက္ မွ ေရး ပါမယ္ေနာ္ ......... ကိုသလြန္ နဲ႕ ခ်ိန္း ထား တာ ရွိလို႕ ပါသြား လိုက္ပါဦး မယ္ ခင္ဗ်ာ ေ၀ဖန္ အၾကံ ေပး ၾကပါ ေနာ္


------------------
ကဲ......လာပါပီ ဗ်ာ မေန႕ က မလာျဖစ္တာ ေတာင္းပန္ပါတယ္......ေနာ္ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနတယ့္ သူ မ်ား ကို ေျပာပါတယ္ အဟီး
သူနဲ႕ က်ေတာ္နဲ ႕ ဘ၀ ထဲ ကို ထပ္ ၀င္လာ တယ့္ သူေလ း က ေတာ့ (စုစု) လို႕ပဲ မွတ္ထားေပးပါ ဗ်ာ ......... သူ႕နာမည္က စုစု တယ့္ က်ေနာ္ တို႕ ျမိဳ႕မွာ အေ၀းသင္ လာတက္တာေပါ့ ဗ်ာ ... သူ က ရုပ္လည္း ေခ်ာ တယ္
ေဘာ္ဒီလည္း လွတယ္ ေျပာစရာကို မရွိတယ့္ သူေလး ေပါ့ ဒါေပမယ္ ့ တစ္ခု ေတာ့ ရွိတယ္ သူ က အညွာ လြယ္တယ္ လို႕ နာမည္ ၾကီး ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ .... က်ေနာ့္ တုိ႕ ျမိဳ႕ ရဲ႕ က်ားကေလး ေတာ္ေတာ္ မ်ား မ်ား သိတယ့္ သူ ေပါ့ တေန႕ တစ္ေယာက္နဲ႕ ပါ သြား ေနၾကပါ ...... အဲဒါ နဲ႕ သူ နဲ႕ က်ေနာ္ နဲ႕ ပတ္သက္ ရမယ့္ အခ်ိန္တစ္ခု ကို ေရာက္လာပါတယ္...... က်ေနာ္ က လည္း အားေနတယ့္ တစ္ရက္ စားစရာေလး က လည္း မအားေတာ့ ပ်င္း ေနတာ ေပ့ါ ဗ်ာ အဲဒီ မွာ သူငယ္ခ်င္း က လာ ေခၚ ပါတယ္ သူ .......က်ေနာ္ တုိ႕ ျမိဳ႕ နဲ႕ နဲ နဲ လွမ္း တယ့္ ေနရာတစ္ခု က ေခ်ာင္း ေလး ကို သြာ းမလို႕ တယ့္ အဲမွာ ဘန္ဂလို ေလး ေတြ လည္း ရွိတယ္ သူ႕ ေကာင္မေလး က သူ႕ ကို ေပး မယ္ ဆုိ လို႕ သြား မယ္ေပါ့ သူ က ..အဲဒါ လိုက္ခဲ့ ေပးပါတယ္ .... ဟ ငါ ဘာလို႕ လိုက္ေပး ရမွာ လဲ မင္း ကလည္း ဆို ေတာ့ သူ ႕ ေကာင္မေလး သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္လဲ ပါမယ္ တယ့္ သူ က လိုက္ခ်င္လို႕ တယ့္ ငါ လည္း မေခၚ နဲ႕ ေျပာတာ ေကာင္မေလး က ေခၚ လိုက္ေတာ့ ငါ ရြာလည္ ေနတယ္ တယ့္ မင္း ကူညီေပး ပါ တယ့္ အဲဒါနဲ႕ က်ေနာ္ လည္း တကယ္ၾကီး ကို ကူညီ မလို႕ပါ ပဲ ေခ်ာလား မေခ်ာ လား လည္း မသိ လိုက္သြား ေပး လိုက္တယ္ ဗ်ာ အဲမွာ သူတို႕ ေနတယ့္ အေဆာင္ ကို သြား ေခၚ တာ ေပါ့ က်ေနာ္ က က်ေနာ့္ ဆိုင္ကယ္ နဲ႕ တစ္စီး ဒီေကာင္ က တစ္စီး ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္စီကို တင္ပီး လစ္ ၾကတာ ေပါ့ ..... အဲ မွာ စေတြ ႕ တာ ေပါ့ ဗ်ာ သူ နဲ႕ က်ေနာ္ သူ က စုစု မွန္း လည္း သိပါ တယ္ က်ေနာ ္က သိေနတာ ေပါ့ ...... သူ က နာမည္ လည္း ထြက္ ေနတာ ကို း က်ေနာ္ က လည္း .......ဇယား ရႈပ္ေနမွာဆိုး လို႕ တာ ...ေအးေဆး ေနတာ ပတ္သက္ခ်င္တာ ေတာ့ အမွန္ပါပဲ ... က်ေနာ္ တုိ႕ ဆိုင္ ကယ္ နဲ႕ ထြက္ ေတာ့ သူ က ေဘာင္းဘီ အတို နဲ႕ ဗ်ာ ေနာက္ က ခြ ထုိင္ တာ က်ေနာ့္ ခါး ကို ဖက္ထား တာ ေပါ့ ...က်ေနာ္က လည္း ဆုိင္ကယ္ ကို ပထမေတာ့ ေအးေဆး ေမာင္းေနပါေသး တယ္ ေနာက္ ေတာ့ မရေတာ့ဘူး ကလိ မွ ျဖစ္မယ္ ဆုိ ပီး ..... ဆုိင္ကယ္ကို လီဗာ ပုတ္ လိုက္ ...... ဘရိတ္ဆြဲလိုက္ နဲ႕ သူ႕ ကို ျမင္းစီး ခိုင္း လိုက္တာေပါ့ သူ က အဲ မွာ က်ေနာ့္ ကို ေျပာတယ္ ဗ်ာ ...... ဟင္းေနာ္ ေတာ္ေတာ္ အသားယူ တယ့္ ေယာက်ာၤးေလး ေတြ တယ့္ ...... ဟိုက္က်ေနာ္ ေတာ့ အရွက္ ကြဲပါပီ ေပါ့ ... အဲဒါ နဲ႕ က်ေနာ္ လည္း ပံုမွန္ေလး ျပန္ေမာင္း ပီး ေတာင္းပန္တာေပါ့ မဟုတ္ပါဘူး ဗ်ာ က်ေနာ္ ့ က ဆုိင္ကယ္ ေမာင္း ရင္ အဲလို ေဆာ့ တက္လို႕ပ ါလို႕ ေျပာရတာ ေပါ့ အဟီး ...သူ က ဘာမွ မေျပာပဲ နဲ႕ က်ေနာ့ ပခံုးေပၚ ေတာင္ ေခါင္း မွီလိုက္ေသး တယ္ ....... ပီး ေတာ့ ပိုပီး တင္းတင္း ဖက္ထား တယ္ ဗ်ာ ၾကိဳက္လား တယ့္ အဲလို ...... က်ေနာ္ က လည္း ၾကိဳက္တယ္ လို႕ လူ ကို အရင္ ျမင္ ကတည္း က ၾကိဳက္ေနတာေပါ့ ဘာညာ ဆုိ ပီး ေမာင္း ရင္ းနဲ႕ ဖက္ထား တယ့္ လက္ေလး ကို ကိုင္ ပီး ေျခြ တာ ေပါ့ ဗ်ာ ....သူ က ရီ ပါေလ ေရာ တကယ္ေရာဟုတ္ရဲ႕လားေပါ့ ... ရညး္စား မရွိဘူး လား တယ့္
မရွိဘူးလို႕ က်ေနာ္ က ရည္းစားကုိ မထား ခ်င္လို႕ မထားဘူး လို႕ ညာေျပာလိုက္တယ္ ဘာလို႕ မထားခ်င္တာ လဲ တယ့္ က်ေနာ္ က ခ်ဳပ္ခ်ယ္ တာ ကို မၾကိဳက္ဘူး လို႕ အဲဒါေၾကာင့္ မထား တာ ပါဆို ေတာ့ သူ က တစ္မ်ိဳး ပဲ တယ့္
က်ေနာ္ တုိ႕ အဲဒီေခ်ာငး္ေလး ကို ေရာက္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္း က ဂြင္ဆင္ပါေလ ေ၇ာ မင္း တုိ႕ အထက္ ဘက္ တက္မလား ေအာက္ဘက္ ဆင္း မလား တယ့္ ေခ်ာငး္ေလး က အရမ္း သာယာတယ္ ဗ်ာ လူ လည္း ရွင္းတယ္ ပြဲေတာ္ ခ်ိန္ မဟုတ္ရင္ေပါ့ .... အဲဒါ နဲ႕ က်ေနာ္က တစ္ခုခု စာ းဦး ေလ လို႕ ပီး မွ လမ္း ခြဲ မယ္ လို႕ ေျပာေရာ သြား စား ၾကတာေပါ့ ဗ်ာ က်ေနာ္လည္း သူငယ္ခ်င္း ကို ငါ သေဘာက်ေနပီ လို႕ ဖန္ လိုက္ေတာ့မယ္ ေျပာေတာ့ လုပ္တယ့္ မင္း နဲ႕ ေက သြား ရင္ ငါ လည္း ေအးေဆး ပဲ တယ့္ .အဲဒါ နဲ႕ မင္း သြား ႏွပ္ ေနမွာ မဟုတ္လား ဆိုေတာ့ ဟုတ္တယ္ တယ့္ မင္းတုိ႕ သြား တာ နဲ႕ ငါ ဘန္ဂလို သြားမယ္ လို႕ ေျပာထား ပီး သား တယ့္ အဲဒါဆို မင္း ..အရက္ နဲနဲ ကစ္လိုက္ကြာ ေနရတာ လည္း ပိုေကာင္းတယ္ ဆုိ ေတာ့ ကစ္ မယ္ ဆုိပဲ ငတိ က မျငင္း ရွာဘူး ..ဟီး ဟီး ...က်ေနာ့္ သူငယ္ခ်ငး္ပါဆို အားနာတက္တယ္ေလ မျငင္း ဘူး ...ဟီး .....သူနဲ႕ က်ေနာ္ လည္း ျပားၾကီး တစ္ျပား မွာ လိုက္ပီး ေတာ့ ထမင္း စား ရင္ းေသာက္မယ္ လုပ္ေတာ့ ေကာင္မေလး ေတြ က သူတုိ႕ လည္း ေသာက္ဖူး ေအာင္ ေသာက္ၾကည့္မယ္တယ့္ က်ေနာ္က ေတာ့ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ ပဲ လုပ္ေပါ့ ေသာက္ေပါ့ ......အဲဒါနဲ႕ က်ေနာ္ ကိုယ္ တုိင္ မာကာ လုပ္ေပး လိုက္ပီး တုိက္လိုက္တယ္ စုစု က ေအးေဆး ေလး ေသာက္လိုက္တယ္ ဗ်ာ .......သူငယ္ခ်င္း ေကာင္မေလး က လည္း စြတ္က နဲ ပဲ အရွိန္ တင္ လိုက္တယ္ ထင္တယ္ ရဲေဆး ေပါ့ ဟီး ဟီး ..က်ေနာ္ ကေတာင္ ေနာက္ေနေသး တယ္ .... ထား ပါ ေတာ့ ....စား ပီး ေသာက္ပီး ေတာ့ သူ တုိ႕ ထက္ အရင္ က်ေနာ္ က စုစု ကို လက္ဆြဲေခၚ ပီး လစ္ ပါေလ ေရာ စုစု က မလွမ္း မကမ္း ေရာက္ေတာ့ ..... ေတဇ တယ့္ သူတို႕ ဘန္ဂလို သြား မွာ မဟုတ္လား တယ့္ က်ေနာ္လည္း မညာခ်င္ဘူးေလ ဟုတ္တယ္ လို႕ ေျပာလိုက္ေတာ့ သိသား ပဲ တယ့္ ေကာင္မ ရြေနတာ တယ့္ ဟီး မနာလို ျဖစ္ေနသလားေပါ့ က်ေနာ္က လည္း စ လိုက္တယ္ သူ က မျဖစ္ပါဘူး တယ္ ့ ဘာသြား လုပ္ မလဲ တယ့္ ဘန္ဂလို ကို ....... ေအာ္ တေနကုန္ ေနရင္ ေရထဲ မွာ ခ်မ္း ေနမွာေ ပါ့ လို႕ ...ပီးေတာ့ အဲ အခ်ိန္ က ေဆာင္းတြင္း ႏို၀င္ဘာလေလ ေအးတယ္ေပါ့ ဗ်ာ ေရ ကလည္း ေအးစက္ေနတာ ေပါ့ .... အဲက်ေတာ့ သူ က်ေတာ့ ဘယ္လို လုပ္မလဲ တယ့္ မေစာင့္ ပဲ ျပန္မွ ထင္တယ္ တယ့္ က်ေနာ္ ေတာ့ ဒုကၡပဲ လို႕ ေတြး မိတယ္ ဗ်ာ က်ေနာ္ လည္း ရေအာင္ေျပာမယ္ ဆုိ ပီး မျပန္ပါနဲ႕ ေပါ့ လာ ေရေဆာ့ မယ္ ဆုိ ပီး ေရထဲ ေခၚ သြား တယ္အဲအခ်ိန္မွာ သူ နဲ႕ က်ေနာ္ က ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ခ်စ္သူ သာ မဟုတ္တယ္ လက္ေတြ ကိုင္ ခါးေတြ ဖက္ .နမ္းလိုနမ္း နဲ႕ ေပ့ါ ဗ်ာ .သူ က လည္း ေအးေဆး ပဲ နဲ နဲ ေတာ့ သြက္ေနတာ အမွန္ပဲ က်ေနာ္က ေတာ့ မသိမသာေလး ေပါ့ သူ န႕ဲ ေရထဲ မွာ တစ္နာရီေက်ာ္ေက်ာ္ ေလာက္ေနေတာ့ သူ ေတာ္ေတာ္ ေအး ေနပီ ဗ် က်ေနာ္ ေတာင္ ေအး ေနတာ ဆို ေတာ့ သူ ဆုိ ေျပာမေန နဲ႕ ေတာ့ ...အဲဒါ နဲ႕ က်ေနာ္ လည္း အရမ္း ေအး ေနပီ လို႕ မျဖစ္ေသးဘူး ဆို ပီး သူ႕ ကို ေနာက္ ထပ္ အရက္ တစ္ပတ္ ထပ္ တုိက္ လိုက္တယ္ ပီး ေတာ့ ဘန္ဂလို သြား မယ္လို႕ ဖ်ားေနမယ္ ဆုိေတာ့ ဟင္အင္း မသြား ဘူး တယ့္ ျပန္မယ္ တယ့္ ဟာ မျပန္ပါနဲ႕ ကြာ စု က လည္း ..... ဒီ လို ေရ စို ၾကီး နဲ႕ျပန္မယ္ ဆို သူမ်ားျမင္ လည္း မေကာင္းဘူး ပီး ေတာ့ လမ္း မွာေလတုိက္ခံ ထိ ရင္ ဖ်ားေနမယ္ လို႕ ေျပာေတာ့ သူ က မရဘူ းတယ့္ ဘာမွ မဆိုင ္ပဲ ဘန္ဂလို ထဲ ႏွစ္ေယာက္ထဲ ရွိတာ ထက္ ျပန္တာ က ပို ေကာင္းတယ္ တယ့္ .က်ေနာ္ လည္း သူေဖာက္တယ့္ လမ္း မွ ဆက္ မေလွ်ာက္ ရင္ ဘယ္ျဖစ္ မလဲ ...တန္း ပီး ဘာညာ ေျခြ ပလိုက္တာ ေပါ့ ဗ်ာ ...... အဲဒါနဲ႕ သူ လည္း လိုက္လာ ပါေလ ေရာ အထဲ ေရာက္ေတာ့ သူ နဲ႕ က်ေနာ္ အခန္း ထဲ မွာ ထုိင္ ေနတာေပါ့ ပီး ေတာ့ က်ေနာ္က ..... စု အ၀တ္အစား ေတြ ခၽြတ္ေလ.......... ဘာလုပ္မလို႕ လဲ ........... ေအာ္ အေအး ပတ္ေနမွာဆိုးလို႕ပါကြာ....ေစာင္ျခံဳပီး ခၽြတ္ လိုက္ ပီး ရင္ ကို႕ ကို ေပး ကိုလွမ္းေပးထားမယ္ ဆုိ ေတာ့ အင္း တယ့္ ....က်ေနာ့္ ကို အ၀တ္ေတြ တစ္ခု စီ ခၽြတ္ေပး တာ ေပါ့ ဗ်ာ က်ေနာ္ က ေရညွစ္ လိုက္လွမ္း လိုက္ေပါ့ .... ပီး ေတာ့ သူ႕ အတြင္းခံ ပဲ က်န္ေတာ့ တယ္ က်ေနာ္က ခၽြတ္ေလ ဆုိ ေတာ့ အင္တင္တင္ နဲ႕ ေပး ပါ အတင္း ေတာင္းေတာ့ မွ သူ က ခၽြတ္ေပး တယ္ .....အဲဒါနဲ႕ အကုန္ လံုး သူ ခၽြတ္ပီး သြား ေတာ့ က်ေနာ္ လည္း ခၽြတ္တာေပါ့ ....... အတြင္းခံ ေလး ပဲ ခ်န္ ပီး ေစာင္ေအာက္ ထဲ ၀င္ေတာ့ သူ ႕ က်ေတာ့ မခၽြတ္ဘူး တယ့္ သူမ်ားေတာ့ အကုန္ခၽြတ္ခိုင္း တ္ယ တယ့္ ေျပာေရာ က်ေနာ္ လည္း သူ႕ စိတ္တုိင္း က် အဟီး ခၽြတ္ေပး လိုက္ပါတယ္...ခင္ဗ်ား တုိ႕ ပဲ စဥ္းစားၾကည့္ဗ်ာ အရမ္း ေခ်ာ တယ့္ ေကာင္မေလး နဲ႕ ေစာင္ေအာက္ မွာ ကိုယ္လံုးတီး ေနရင္ ဘယ္လို ေနမလဲ ဆုိ တာ ...ဟီး ဟီး က်ေနာ္ ့ မွာ ဒုကၡ ေ၇ာ သုခ ေရာ ေရာက္ေနတာ မ်ား မေျပာပါနဲ႕ ဘယ္လို စ ရင္ ေကာင္း မလဲ စဥ္း စား ေနတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာတယ္ ......သူ က ေတာ့ က်ေနာ့္ ဘက္ မ်က္ႏွာေလး လွည့္ပီး ၾကည့္ေနတာ ေပါ့ ..က်ေနာ္က ေဆးလိပ္ ေသာက္လုိက ္စဥ္းစား လိုက္ လုပ္ ေနတာ ...သူ က ဘာေတြ ေတြးေနလဲ တယ့္ အၾကာၾကီး ပဲ တယ့္ .....က်ေနာ္လည္းမထူး ပါဘူ းကြာ ဆုိ ပီး ဘယ္လို ဖက္ ရင္ ေကာင္းမလဲ စဥ္းစာ းေနတာ လို႕ ဆို ေတာ့ သူ ရီ ေရာ ....ပီး ေတာ့ မေျပာမဆို နဲ႕ က်ေနာ့ ကို လာဖက္တယ္ .....ပီးေတာ့ နမ္း ပါေလ ေရာက်ေနာ္လည္းနမ္း တာေပါ့ ပီး ေတာ့ လက္နဲ႕ သူ႕ ႏို႕ ေလး ေတြ ကို ကိုင္ေတာ့ သူ ကဘာေျပာလဲ ဆုိ ေတာ့ ...... ညာဘက္ကို ပဲ ကိုင္တယ့္ ..... ဘယ္ဘက္ကုိ မကိုင္ နဲ႕ တယ့္ .......အမ္ .....ဘာျဖစ္လို႕ လဲ ဆို ေတာ့ အေမ က ေက်ာင္းတက္ပီး ျပန္လာ ရင္ ဘယ္ဘက္ကို ကိုင္ၾကည့္တယ္ တယ့္ အပ်ိဳေလး လို တင္း ေနမွ သူ က ယံု တာ တယ့္ ... အဟီး ျဖစ္ပံု မ်ား ေျပာပါတယ္......က်ေနာ္ လညး္ သူ႕ သေဘာအတိုင္း ညာဘက္ကုိ ေတာ့ သေဘာရွ ိကေလာဟိ ေပါ့ ဗ်ာ........အကုန္လုပ္တာ ...........ပီးေတာ့ သူ႕ ညီမေလး ဆီကို အသာေလး လက္ကို ဆင္းသြားေတာ့ သူ က လက္ကို ဖမ္းကိုင္လိုက္ပီး ေတဇ တယ့္ သူ႕ ကို ခ်စ္လား တယ့္ မခ်စ္ပဲ နဲ႕ သက္သက္ေတာ့ သူ ႕ ကို ဘာမွ မလုပ္ပါနဲ႕ တယ့္ .......... က်ေနာ္ လည္း ေျခြ ရတာေပါ့ ခ်စ္လို႕ ေပါ့ မခ်စ္ပဲ နဲ႕ မၾကံစည္ ရဲပါဘူး ေပါ့ ဘာညာ လုပ္ေတာ့ သူ က ခြင့္ျပဳ ေရာ က်ေနာ္ က အသာေလး ဆင္းသြား ေတာ့........ ေအာက္ မွာ အေမြး ေလး ေတြ က သိပ္ မရွိဘူး ဗ် က်ေနာ္လည္း ေသခ်ာ ၾကည့္ပီး လက္ နဲ႕ ပြတ္ေပးေတာ့ အသံ ေလး ကို ထြက္ေနတာ ပဲ ......ေနာက္ပီး အရည္ေလး လည္း တျဖည္းျဖည္း ထြက္လာ တယ္ က်ေနာ္က လည္း ႏုိ႕ စို႕ လိုက္ လက္ နဲ႕ ပြတ္ေပး လိုက္လုပ္ေနတာ ေတာ္ေတာ္ ၾကာေတာ့ သူ လည္း အသံ ကို ထြက္လာေရာ အရည္ ဆုိ တာ လည္း ေတာ္ေတာ္ကို ထြက္ေနပီ ဗ်ာ အဲဒါ နဲ႕ က်ေနာ္က ေအာက္နဲနဲ ဆင္း ပီး ေတာ့ လက္ကို ဆြဲထုတ္ လိုက္ တယ္ ပီး ေတာ့ သူ႕ အေပၚ ကို ခြ လိုက္ ေရာ သူ က ေတာ့ က်ေနာ့္ ကို ၾကည့္ပီး ရွက္ေနပံု ပဲ ထင္တာ ေျပာ ပါတယ္.........ပီးေတာ့ ညီေလး ကို သူ႕ ညီမေလး နဲ႕ ေတ႕ ေပးပီး ေတာ့ ေလခၽြန္ခို္ငး္လိုက္တယ္ ဗ်ာ ....... တစ္ဘြတ္ဘြတ္ တစ္စြပ္စြပ္ နဲ႕ ေပါ့ ေလခၽြန္ သံ ထြက္ေနတာ မ်ား ဟီး ဟီး .....အရက္တန္ ခိုး နဲ႕ ႏွစ္ဆ တိုး ပီး က်ေနာ္ လည္း တြယ္ တာ ေပါ့ သူက လည္း ခံ ပါတယ္ .....သည္းညည္း ေျပာပါတယ္.......... သည္းညည္းခံ တယ္ ေျပာတယ္ က်ေနာ္ က ဘယ္လို ေနဆို သူ က ေနေပး တယ္ .........ဟဲ ဟဲ ဟဲ ........ေနာက္ က်ေတာ့ က်ေနာ္ လညး္ မရေတာ့ဘူး ဗ်ာ .....ေတာ္ေတာ္ ကို ေကာင္းလာ ေတာ့ သူ႕ ကို ကို ပီး ေတာ့ မယ္ လို႕ ေျပာေတာ့ သူ က အျပင္ကိုထုတ္ပီး ပီး လိုက္ေနာ္ တယ့္ သူလည္း ပီး သြား တယ္ ေျပာပါတယ္ ေနာက္ က်ေတာ့ က်ေနာ္ ေမး ေတာ့ (စကား ခ်ပ္) က်ေနာ္လည္းရုတ္တရက္ေတာ့ ေၾကာင္သြားတယ္ သူ သိေနတယ္ေပါ့ ....ေနာက္မွ ေအာ္ ဘာျဖစ္လဲ ကြာဆို ပီး အျပင္ မွာ ပီး လိုက္တယ္ ......အဲဒါ ကို သူ က ရိပ္မိပံု ပဲ ဗ် က်ေနာ္ ေရေဆး ေတာ့ သူ က လည္း လိုက္လာ တယ္ ေရေဆး ေပးလိုက္တယ္ေပါ့ ဗ်ာ က်ေနာ္က ေရပါ ခ်ိဳးေပးလိုက္ေသးတယ္ အဟီး ၀ါသနာ က ျပင္ မရ ဆုိသလို မခ်ိဳးေပးပဲ ကို မေနႏိုင္တာ ......ပီးေတာ့ ကုတင္ ေပၚ လည္း ေရာက္ေရာ သူ က ေမး ပါေလ ေရာ သူ႕ ကို တယ့္ ေစာန က ဘယ္လို ျဖစ္လို႕ မ်က္ႏွာပ်က္သြား တာ လဲ တယ့္ ......က်ေနာ္က ......လည္း ဘာမွ မဟုတ္ဘူးေပါ့ ...ေျပာေတာ့ သူ က သူသိပါတယ္ တယ့္ ......... အျပင္မွာ ပိီး ခိုင္း လို႕ မဟုတ္လား တယ့္ ဟုတ္တယ္ လို႕ ဘာလို႕ သိေနတာ လည္း သိခ်င္တယ္လို႕ ေျပာလိုက္တယ္ ပြင့္ပြင့္လင္း လင္း ေပါ့ဗ်ာ ....ဒါမွ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတယ့္ဆက္ဆံ မႈ႕ မ်ိဳးကို ရမွာကိုး ......... (အၾကံေပးျခင္း) အဟီး .........သူ ကေ ျပာျပပါတယ္ သူ ဆယ္တန္း တုန္း က သူ႕ ဘဲ နဲ႕ သူ နဲ႕ ဒီလို မ်ိဳးျဖစ္ဘူး တယ့္ အေၾကာင္း သူ ႕ ဘဲ နဲ႕ သူ နဲ႕ ျပတ္သြား ပီးေနာက္ပိုင္း သူ ေယာက်ာၤးေတြ ကို မယံုတယ့္ အေၾကာင္း ခ်စ္တယ္ေျပာပီး ေတာ့ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဒီဘူတာ ကို ပဲ မ်က္ေစာင္း ထုိးတယ့္ အေၾကာင္း .......အဲဒါေၾကာင့္ သူ ေယာက်ာၤးေတြ ကို တြဲ ေနတာ ေပါ့ ဒါေပမယ့္ သူ တစ္ေယာက္နဲ႕ မွ မျငိစြမ္းေသး ပါဘူး တယ့္ .......က်ေနာ့္ ကို ေတာ့ သူ အစ က တည္း ကျမင္ဘူးပါတယ္ တယ့္ ........ က်ေနာ္ က ေအးေဆး တယ့္ ပံု ေပါက္တယ္ ပီး ေတာ့ ရွငး္ရွငး္ေျပာရရင္ ဖြန္လည္းမေၾကာင္ဘူး ေပါ့ ဗ်ာ...(သူ႕ အထင္ကိုး..သူမွ မသိတာ အဟီး ).......ခု က်ေနာ္ ပါလာေတာ့ သူ ေပ်ာ္သြားတယ္တယ့္ .....အဲဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ လိုခ်င္တာ ကို သူ က ေပးလိုက္တာပါတယ္ ...သူ က ခ်စ္ေနတာ တယ့္ ....ဟိုက္ ေတဇ တုိ႕ ေတာ့ ကံေကာင္းခ်င္ေတာ့ နတ္ျပည္ေရာက္ပီေပါ့ ...ဟဲ ဟဲ ...ဒါနဲ႕ က်ေနာ္ က ေအာ ္ကိုလည္း ခ်စ္တယ္ ေပါ့ ဘာညာ ေျပာလိုက္တယ္ .......သူ က သူအရင္က ျဖစ္ခဲ့တာေတြ ကို နားလည္ေပး နုိင္ ရဲ႕လား တယ့္ ....က်ေနာ္ ကလည္း ေျပာရတာေပါ့ ......ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး လို႕ ကို နဲ႕ ပတ္သက္တယ့္ အခ်ိန္မွာ သာ အဲလို မ်ိဳး ျငိစြမး္ မႈ႕ မ်ိဳးကို ကို လံုး၀ လက္မခံ တက္ဘူး လို႕ အရင္က ျဖစ္တာ ကို ေဗြမယူပါဘူး ေပါ့ .....ဟဲဟဲ ဟုတ္တယ္ မဟုတ္လား ဒီလုိ ပဲ ေျပာရမွာေလ.............သူက လည္း က်ေနာ့္ ကို ေက်းဇူးတင္ ပို ပီး ခ်စ္ က်ေနာ္ ကလည္း အသစ္ အဆန္း ေလး ရတယ့္ ကေလး တစ္ေယာက္လို လိုခ်င္တာ ကို ခဏ ခဏ ေတာင္း နဲ႕ သူနဲ႕ က်ေနာ္ အဆင္ေျပေနတာ ေပါ့ ........ ဒါေပမယ့္ တစ္ခါတစ္ေလ ေတာ့ ရြာေတာ့ လည္ပီလို႕ ...... ပပ နဲ႕ စုစု နဲ႕ ကို ဘယ္လို ေတြ႕ ရမလဲ ဆို တာ ကို က်ေနာ္ ေတာ္ေတာ္ဦးေႏွာက္ေျခာက္ရပါတယ္....တစ္ခုရွိတာ က စုစု က လကုန္ စာေမးပြဲေျဖ ပီး ရင္ ျပန္ ရမွာေလ တစ္ႏွစ္ မွာ ႏွစ္လေလာက္လာ ရမယ့္သူ နဲ႕ တစ္ႏွစ္လံုး ရွိေနမယ့္သူ မေတြ႕ ေအာင္ေတာ့ငါလုပ္ႏိုင္ ပါတယ္ ဆုိ ပီး စိတ္တင္းလိုက္တယ္ ပီး ေတာ့ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ ၾကီး ေနလိုက္တယ္ေပါ့ ဗ်ာ ...ျဖစ္သမွ်အေၾကာင္း အေကာင္းၾကီး ပဲ မဟုတ္လား ....ဟဲ ဟဲ ......ေနာက္ပိုင္း ေတြ မွာေတာ့ ပပ နဲ႕ ဇာတ္လမ္း ကို ခဏ ရပ္ထား ပီး ေတာ့ စုစု နဲ႕ ပဲ ေတာ္ေတာ္ ကို ေပ်ာ္ရႊင္ ခဲ့ ပါတယ္.....အဲတုန္း က ေတာ့ စုစု ကို ေတာင္ တေန႕ က်ရင္ ငါယူ မယ္လို႕ ေတြး ဖူး တယ္ ဗ်...သူ က သူ႕ ရဲ႕ ျပစ္ခ်က္ေတာ့ လည္း မဟုတ္ပါဘူး အရင္ ကဇာတ္လမ္း ကို က်ေနာ္ က သိထား ေတာ့ သူ က က်ေနာ့္ ကို အရမ္း ကို အလို လိုက္တယ္ ဗ်ာ ......အဲဒါေလး ကို က်ေနာ္က ေတာ္ေတာ္ကို သေဘာက်တာ .........ပပ ကလည္း နားလည္ေပးတယ္ သူ တစ္ခ်ိဳ႕ ကိစၥ ေတြ ကို သိထား တယ္ အဲဒါေတာ့ က်ေနာ္ ေနာက္ မွျပန္သိတာပါ......အဲကိစၥ ေတြ ကို ေတာ့ ေနာက္ ရက္မ်ားမွ ေပါ့ ဗ်ာ.....ခုေတာ့ သြားစရာေလး ရွိလုိ႕ ဂိုးလိုက္ဦး မယ္ စုစု နဲ႕ ပပ ရဲ႕ ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ အခက္အခဲ ေလး ေတြ ကို ေရးျပပါဦး မယ္ ေဆာင္ေတာ္ကူးခန္း ေပါ့ ဗ်ာ.
တစ္ဟိုတယ္ တည္း မွာ ေနာက္ က်ရင္ သိ ရလိမ့္ မယ္ က်ေနာ့္ ရဲ႕ ဟိုးေရွးေရွးတုန္း က ဇာတ္လမ္း အရႈပ္ေလး ေတြ ေပါ့ ........ဟီး

-------

18 comments:

  1. အဲ့ေလာက္ဆိုရင္ေတာ္ေတာ္ လိုးတတ္ေနျပီေပါ့..
    အလိုးေကာင္းပဲထင္တယ္ေနာ္..
    အရမ္းေတာ္ပံုရတယ္..
    တခါေလာက္ေတြ့ခ်င္တယ္ .က်ဳပ္ေစာက္ဖုတ္ေလးလာလိုးေပးၾကည့္ပါလား..ဟင္
    ေကာင္းသလားလို့ေလ

    ReplyDelete
    Replies
    1. လိုးေပးမယ္ေလေစာက္ဖုတ္ၾကီးေလၾကိဳေလေပါ့ကဲြထြက္သြားေအာင္လိုးေပးမယ္ၾကိဳက္သလားလို ့ေလ

      Delete
  2. ခ်က္ၾကီး တရုတ္ဖူးကားေလးတင္ စမ္းပါ။။ ပုံ-ကုိေဇာ

    ReplyDelete
  3. ငါလိုးမသားငခ်က္

    ReplyDelete
  4. မင္းတို႕ေတြဟုတ္မဟုတ္ေတာ့ မသိဘူး
    ဒါေပမဲ့ဖတ္ ရတာ သိပ္အဆင္ မ ေျပ ဘူး
    ဆက္ႀကိဳးစားပါ စာအ ေရး အသားကို ဆိုလိုတာပါ။
    good မဆိုးပါဘူး

    ReplyDelete
  5. ငါလညး္လိုးခ်င္တယ္ကြာ ခံမယ့္သူရွိရင္ေျပာၾကပါလား ငါလိုးေပးမယ္ လီးလညး္ၾကီးတယ္ အလိုးလညး္ေကာင္းတယ္ေနာ္

    ReplyDelete
  6. Average Penis Size by Country

    Hello ! Every adult males here !

    Please vote your penis size anonymously (especially Asian or Chinese) at http://www.misterpoll.com/polls/558788

    See the results of average penis size per country directly at http://www.misterpoll.com/forums/267558/topics/244292

    ReplyDelete
  7. က်ေနာ္ နာမည္ က သူရိန္ ပါ ..အသက္ က ၂၃ ...ေနတာက ရန္ကုန္ .မမ တစ္​​ေယာက္​ နဲ႔ ...living together ေန ခ်င္ ပါ တယ္ ....sex အတူတူ play ရ ေအာင္...... စိတ္ ၀င္ စား မယ္ ဆို ရင္ ဖုန္း ဆက္ ေပး ပါ ...09401653865

    ReplyDelete
  8. ရန္ကုန္က ေကာင္မေလးမ်ား အန္တီေလးမ်ား အလန္းဇယားေလးေတြ
    လိင္အေၾကာင္းေဆြးေႏြးလို့ရပါတယ္ သေဘာရွိရင္ စိတ္ၾကိဳက္
    လိုးေပးမယ္..............လက္ခံေပးပါ........................arakanboynew@gmail.com
    ကၽြန္ေတာ္ နာမည္ ခိုင္လင္းပါ ရန္ကုန္မွာေနပါတယ္

    လိုးခ်င္ တယ္ေစာက္ပတ္ယားေနတဲ့အမေတြ ေကာင္မေလးေတြ အန္တီေတြ
    ဇယားေတြအက္လိုက္ပါလီးႀကီးႀကီးနဲ လိုးေပးမယ္
    ရန္ကုန္က ေကာင္မေလးမ်ား အန္တီေလးမ်ား အလန္းဇယားေလးေတြ
    လိင္အေၾကာင္းေဆြးေႏြးလို့ရပါတယ္ သေဘာရွိရင္ စိတ္ၾကိဳက္
    လိုးေပးမယ္..............လက္ခံေပးပါ........................arakanboynew@gmail.com
    လိုးခ်င္ တယ္ေစာက္ပတ္ယားေနတဲ့အမေတြ ေကာင္မေလးေတြ အန္တီေတြ
    ဇယားေတြအက္လိုက္ပါလီးႀကီးႀကီးနဲ လိုးေပးမယ္

    ReplyDelete
  9. ရန္​ကုန္​က မမႏွင္​့ညီမမ်ားကုိ အလုိးလုိက္​​ေပးသည္​

    ReplyDelete
  10. ရန္​ကုန္​က မမႏွင္​့ညီမမ်ားကုိ အလုိးလုိက္​​ေပးသည္​

    ReplyDelete
  11. ရန္​ကုန္​ကမမႏွင္​့ညီမမ်ား ခံခ်င္​ဆက္​သြယ္​ပါ

    ReplyDelete
  12. ရန္​ကုန္​ကမမႏွင္​့ညီမမ်ား ခံခ်င္​ဆက္​သြယ္​ပါ

    ReplyDelete
  13. အေပၚကေကာင္ေတြအားလံုး ဖင္ခံက် ငိငိ

    ReplyDelete